سایت مرکز فقهی

♦️آغاز ثبت نام دوره های آموزش آزاد و مجازی موسسه ائمه اطهار علیهم السلام

آموزش نرم افزارهای کاربردی(ورد،وان‌نوت،پاورپوینت)
ادبیات عرب
مکالمه عربی  المستوی 3
مکالمه عربی المستوی
زبان انگیسی level 3

طلاب محترم جهت ثبت نام به اتاق 33 طبقه همکف (حسن پور (http://eitaa.com/hassanpour1992)) مراجعه کنند.

زمان مراجعه جهت ثبت نام
همه روزه ساعت 16 الی 19

♦️مهلت ثبت نام تا چهارشنبه 4 مهرماه...

به حول و قوه ی الهی و عنایت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، دوره تفسیر استاد تاج آبادی به سرانجام رسید. 

ضمن تشکر از استاد گرامی و همه ی عزیزان که در این دوره حضور فعال داشتند، به اطلاع می‌رساند، جهت ارائه گواهی به شرکت کنندگان، از پیش اقدام شده است و به زودی نتیجه آن به اطلاع شما  خواهد رسید.

برای دسترسی به کانال رسمی استاد تاج آبادی  وارد لینک شوید

به لطف خداوند متعال دوره های آموزشی زبان انگلیسی و مکالمه عربی که در طول سال تحصیلی برگزار شد، در طول تابستان به صورت مجازی ادامه خواهند یافت.
لازم به ذکر است که بستر ارائه کلاس ها، سامانه "قرار" خواهد بود.

در راستای تقویب متن خوانی طلاب و سهولت مراجعه به کتب کهن و تراث اسلامی، دوره ی متن خوانی ادبیات عرب به صورت کارگاهی و عملی برگزار خواهد شد.

در این دوره از استاد دکتر خاتمی که در این زمینه صاحب تالیفات متعدد هستند بهره مند خواهیم شد.

 

 

 

شناخت دقیق روش تفسیر علامه طباطبایی ما را به درک بهتر منظومه ی مطالب ایشان کمک شایانی می کند. از این رو ما در دوره ای فشرده با ارائه استاد تاج آبادی که در شناخت روش تفسیری علامه طباطبایی کم نظیر و صاحب تالیفات متعدد هستند، به بیان روش تفسیری علامه پرداختیم. این دوره به علت استقبال بی نظیری که از کل کشور داشت، به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شد. بیش از 70 نفر به صورت غیر حضوری از این دوره استفاده کردند.
...

برگزاری دوره زبان انگلیسی
ضرورت یادگیری زبان انگلیسی برای محققین پوشیده نیست. امروزه جهت تبلیغ معارف اسلامی و دفع هرچه سریع تر شبهات، نیاز به دانستن زبان انگلیسی است. بیشترین جست و جوی در اینترنت در هر زمینه ای به زبان انگلیسی صورت می گیرد. با دانستن زبان انگلیسی، شما به بانک جامع اطلاعات در هر زمینه ای مخصوصا علوم انسانی و اسلامی دست می یابید.
جهت ثبت نام به کانال ایتای واحد آموزش های آزاد مراجعه فرمایید.
https://...

برگزاری دوره مکالمه عربی
امروز مسلمانان بیش از پیش نیازمند به تعامل به یکدیگر دارند. تبادلات علمی- فرهنگی و گفت و گو بر سر اصول مشترک بین مذاهب اسلامی از مزایای ایجاد ارتباط لسانی مسلمانان با یکدیگر است. از این رو دانستن مکالمه ی عربی برای یک طلبه بسیار اهمیت دارد. دوره ی مکالمه ی عربی توسط یک استاد عرب، به صورت فشرده برگزار شد. جهت اطلاع از شرایط ثبت نام به کانال ایتای واحد آموزش های آزاد و مجازی مراجعه فرمایید.
https://...

برگزاری دوره نرم افزارهای کاربردی
یک طلبه برای تدریس ، پژوهش و یا حتی تبلیغ نیازمند به آشنایی با نرم افزارهایی همچون، ورد، پاورپوینت، اکسل و مفهوم فضای ابری و کار با آن است. از این رو دوره جامع نرم افزارهای کاربردی با تاکید بر نیازهای یک طلبه ی پژوهشگر را برگزار کردیم. این دوره در یک ترم برگزار شد و متقاضیان می توانند جهت آگاهی از زمان ثبت نام، عضو کانال ایتای واحد آموزش های آزاد و مجازی شوند.
https://eitaa.com/joinchat/...

برگزاری دوره آموزش نرم افزارهای اسلامی
با افزایش سرعت انتقال اطلاعات در دهه های اخیر و ضرورت تحقیق و پژوهش با سرعت و دقت بالاتر جهت پاسخ گویی به شبهات جدید و حل مسائل مستحدثه، یک پژوهشگر باید به ابزارهای جدید پژوهشی مسلط باشد. از این رو دوره ی آموزش نرم افزارهای اسلامی را به صورت مبنایی و با روش کارگاهی در این مرکز برگزار شد. در این دوره به بررسی نرم افزارهای نور، کتابخانه های آنلاین، دانشنامه های دیجیتال و ... پرداخته شد. در کلاس به صورت ترمی برگزار می شود. متقاضیان می توانند متنظر...

کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز فقهي ائمه اطهار (ع) است.