سایت مرکز فقهی

جلسه توجیهی مدیر و معاونین مرکز با دانش پژوهان در روز سه شنبه21آذر1400 در سالن اجتماعات مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی ائمه اطهار(علیهم السلام) برگزار شد.

در این جلسه جناب آقای قنادی با بیان اینکه در گذشته تفسیر و مباحث قرآنی جایگاه کمرنگی در حوزه داشت و با تلاشهای افرادی مانند علامه طباطبائی (ره) تفسیر رشد و گسترش بیشتری پیدا کرد فرمودند که از فرصت پیش آمده در این مرکز جهت یادگیری مباحث تفسیری و گشترش آن باید کمال استفاده را برد.

ایشان همچنین افزودند که  مراکز تخصصی برای هویت بخشیدن به تفسیر و مباحث قرآنی شکل گرفته اند.

آقای قنادی در ادامه با معرفی معاونین آموزش و پژوهش و تربیتی طلاب را ترغیب به رعایت ضوابط مطرح شده توسط معاونین نمودند.

همچنین در این جلسه جناب آقای تقی نسب معاون آموزش مرکز تخصصی تفسیر  با اشاره به اینکه این مرکز 13 سال پیش به همت استاد محمدحسین عظیمی فر تاسیس شد و با حمایتهای همه جانبه حضرت آیت الله شیخ محمد جواد فاضل لنکرانی(دامت برکاته) تا اینجا ادامه مسیر داده است، گفتند:دانش پژوهان در این مرکز ملزم به رعایت قوانین آموزشی از جمله1-حضور به موقع و بدون تاخیر در کلاسها 2-نداشتن غیبت بیش از سه جلسه 3-انجام تحقیقات یا تقریرات و ارائه های مربوط به هر درس در زمان مربوطه، هستند.

ایشان همچنین بیان کردند که با همت مدیریت سابق دروس در این مرکز به صورت رسمی و براساس سرفصلهای مرکز مدیریت است و به دانش پژوهانی که در این مرکز تحصیل کنند مدرک معتبیبر اعطا خواهد شد.

در ادامه این جلسه معاون پژوهش مرکز با بیان اینکه از جمله الزامات معاونت 1-عضویت تمام دانش پژوهان در کانال معاونت پژوهش 2-مهلت انتخاب موضوع افرادی که هنوز موضوع انتخاب نکرده اند یک هفته است.

در ادامه معاون تربیتی مرکز با بیان نکات اخلاقی از جمله اهمیت رعایت اخلاص در تحصیل، این خصیصه را موجب رشد بیشتر در تحصیل علم دانستند.

 

 

دسته بندی رویدادها: 
تعداد بازدید :229
کليه حقوق اين سايت متعلق به مرکز فقهي ائمه اطهار (ع) است.